fredag 20 augusti 2010

Dagisinskolning

Badar i vattenpölar


Spanar in kamraterna


5 kommentarer:

  1. Åååh... Theo börjar skolas in 1 okt och nu vart jag nästan lite ledsen att det inte är jag som gör det. Så söta de är våra små.

    SvaraRadera
  2. Ja, det har vart jättekul att ha vart med. Jag har vart med 3 hela dagar(9-14). Idag lämnade jag honom 9:30 o skall vara tillbaka vid 13-tiden. De ringde o sa att det hade gått bra o att han hade somnat åxå :)Ska bli spännande o se hur han reagerar när jag hämtar han.. kanske är skitsur.. haha... :D

    SvaraRadera
  3. Va gulligt... ser dock lite blött ut =P Tur de finns kläder efter väder =)

    Kramisar

    SvaraRadera
  4. Det var blött ;) regnade åxå en stund... men som sagt.. finns inget dåligt väder ;)

    SvaraRadera
  5. Du har en award att hämta på min blogg :-)

    SvaraRadera